2012. június 8., péntek

Fejvadász, nem Jedi!

Miért nem engedi a Star Wars 1313, hogy Jedi légy?
Túlzottan nem érdemes hozzászokni a sráchoz, aki az eddigi screenshotokban és videókban lövöldözött, és ugrált a hajóról, ugyanis „Ő” csak egy helykitöltő figura, kinek célja a játék bemutatása.
A LucasArts nem túl sok információt hozott nyilvánosságra a sztorit és a karaktereket illetően a Star Wars 1313-al kapcsolatban, de Dominic Robillard (Creative Dirrector) elárult pár dolgot, hogy ezúttal miért nem bújunk Jedi köntösbe:
 „Nem gondolom, hogy ez elcsépelt lenne – mondja Robillard –, de a 1313 alvilága kicsit földhözragadtabb, és ezt a játék mechanikájában is szerepeltetnünk kell. Ha a képességeink az emberi képességek határain belül maradnak, akkor sokkal könnyebben kapcsolódhatunk kütyükhöz és fegyverekhez, amikkel király dolgokat tehetünk meg.”
 „Továbbra is hihetetlen dolgokat kell véghezvinnünk a felszerelésünkben, amiben a játékban leszünk – folytatja –, de attól még ugyanolyan sérülékenyek maradunk belül, és ezáltal nem lesz meg a félisten Jedi komplexusunk. Ha leesel, akkor tudod, hogy bajban leszel” összegzi Robillard.
A demó amit ma reggel láttam  írja a kotaku.com egyik riportere  két nagyonis emberi fejvadászra fókuszál, akik alámerülnek Coruscant földalatti gyomrába, és a korábban bemutatott World Wide Premier anyagokból merít. A páros szemmel láthatólag épp vadászaton voltak, hogy elkapják szerződés szerinti célpontjukat. Egy elfogott lénnyel a birtokukban hajóra szállnak, mikor egy osztag Hunter-Killer droid támad rájuk.
A fejvadászok a földre esnek, gyorsan fedezékbe vonulnak, és közben tüzet nyitnak a rosszfiúkra. Egyszercsak az őszesebb fejvadász elkapja egyik ellenfelét egy fél-Nelson fogással, és odahív téged, hogy üsd le. Aztán, ahogy az Ő hajójuk elkezd égni, és a mélybe zuhanni, betömi a rosszfiút egy mentőkabinba, bedob utána egy gránátot, majd kilövi a kabint az ellenség hajója felé. A robbanás megcsonkítja a rosszfiúk hajóját, és lehetővé teszi a fejvadászoknak, hogy égő roncsról égő roncsra ugráljanak, míg a demó véget nem ér.
Az egész demó alatt a fejvadász ércelődése Han Solo stílusára emlékezteti az embert, és a villámlások, valamint a környezet rombolásának effektjei kenterbe vernek mindent, amit az E3-on látni lehetett. A Live PC demó a közhiedelemmel ellentétben nem egy XBox 360 kontrollerrel volt irányítva, hanem egy Logitech vezérlővel. Robillardtól megtudhattuk, hogy a játékot az erősen átalakított Unreal 3 motor hajtja rengeteg Plug-Innel és Add-Onnal. A 1313 első alkalommal hozta össze az ILM-et, a LucasFilm Animations-t, a Skywalker Sound-ot, és a LucasArts-t egy játék kapcsán teljes munkaidős projektként. A cég tisztában van vele, hogy vissza kell nyerniük a játékosok bizalmát – erre később még visszatérünk a közeljövőben – a Star Wars: The Force Unleashed 2 után. A 1313 tehát a megtestesítője "Egy új remény"-nek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése