2012. június 6., szerda

A bejelentés

Először a Star Wars 1313-ról 2012 május környékén hallhattunk, ugyanis ekkortájt foglalta le a a Lucasfilm a védjegyet, szinte mindenre, amire Star Wars logó kerülhet. Ekkor rögtön megkezdődtek a lázas találgatások, hogy miről is lehet szó. A legvalószínűbbnek mindenki a Wookieepedia találatok alapján Boba Fettel kapcsolatos dolgokra gondolt, hiszen egy történet során Boba Fett a CT-1313 fedőnevet használta.
Rövid várakozás után a GameTrailers TV (klikk az interviewért) leleplezte, hogy egy olyan játékról van szó, ami a Star Wars univerzum Coruscant alvilágába, nevezetesen a 1313-as emeleten játszódik. A legfontosabb infó, hogy nem egy jedit, hanem egy fejvadászt kell alakítanunk, és az eddigi legfelnőttesebb és legsötétebb sztorit ígérik, melyben összeesküvésekben nem lesz hiány. Azt is megtudhatjuk, hogy ezúttal az Erő háttérbe szorul, és a fejvadászok különböző életmentő (és elvevő) kütyüi kapják a főszerepet kalandjaink során.
A játékért a Lucasfilm és a LucasArt stúdiói felelősek, így számíthatunk a Skywalker Soundra, a Lucasfilm Animationre, és az Industrial Light & Magicre is, ami jó előjel a minőséget tekintve, gondoljunk csak vissza a Jedi Academy korszakát meghazudtoló fényeffektjeire!
A Star Wars 1313 egy olyan világba enged betekintést, amiről eddig csak sejtéseink lehettek, de még sosem láthattuk azt. Paul Meegen az interjúban még hozzátette, hogy az E3-on majd meglátjuk...
Az E3-on valóban megláttuk, érdemes végignézni:
A látvány azt hiszem magáért beszél (nekem a Mass Effect jut róla eszembe egy kis Tomb Raider/Prince of Persia beütéssel), és ami még fontosabb, hogy egy bivalyerős NVidia-s PC-n futott a játék, tehát nem követik el azt a hibát, mint anno a The Force Unleashed-el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése